torsdag 6 december 2012

Hemma

Idag blev Viktor hemma, och jobbar hemifrån. Han är även genomförkyld...
Kan inte bacillerna försvinna snart. Malte och jag har lite hosta, men annars är vi friska.
Vi vill ju piggna till och träffa Maltes syssling Vincent!

Snart så ska Malte, jag och Whisky åka och lämna in bilen på service. Och självklart ska vi passa på att gå lite i affärer. Vi ska även förbi mamma och pappa, då pappa köpt julstjärnor åt oss :)

Nu har jag vräkt i mig två bullar...farligt med socker!!!
Jag ska slänga ihop lite julkola innan jag åker. Viktor tror att jag är sjuk - han säger att det inte är normalt att baka varje dag...
Så jag får nog börja hjälpa folk som inte orkar baka. För visst håller jag med om att det är onödigt att baka, och sedan kasta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar