måndag 5 november 2012

Helgen

Vi hade inget babysim i fredags, då det är höstlov. Men på fredag börjar vi sim 2 istället!
Malte, jag och Whisky somnade på soffan lagom till Viktor kom hem. Jag vaknade till en STOR påse godis - tack älskling <3
På lördagen var vi bara hemma och fixade i trädgården. Nu har vi bytt från liggdel till sittdel för gott. Malte trivdes så bra i sittdelen, så det är bara acceptera - vart tar min lilla bebis vägen?
Vi har en älg som går omkring här utanför. Och vi fick även reda på att det bor en albinoälg här i skogarna, så kanske är det den... Lekfull verkar den vara då Whiskys boll är spårlöst borta hihi!
Söndagen började lugnt, och sedan åkte vi ner till Gränna och träffade Viktors familj. Åt gott gjorde vi!
Vi stannade till på en affär som säljer nytt och begagnat på väg ner till Gränna. Jag hittade MIN soffa - ge mig tack! Halva priset ;)

Helgen har alltså varit super.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar