tisdag 23 oktober 2012

Vad

Sitter och funderar på vad vi ska ta och hitta på idag. Egentligen skulle jag till tandläkaren, men tog en ny tid på kvällen istället. Mycket smidigare om Viktor kan vara hemma med Malte.
På måndag ska jag dock till läkaren, och då får lilleman följa med.

Jag ska nog ta mig en chokladbulle, och gå ut i det fina höstvädret en sväng :) Men först måste jag ta av Malte pyjamasen hihi!
Om Malte inte vill sova när jag går ut så tar jag nog och testar sitdelen till vagnen. Liggdelen blir lite "skumpig" på grusväg, och stundvis funderar jag på hur bra det är för Malte... Men han börjar bli så lång, så att ett byte från ligg- till sitdel är snart ett måste :)

1 kommentar:

  1. Aaww sover han så? :)

    Ja vi bytte till sittdel när iris var 3 och en halv månader... Känns faktiskt bättre mär det skumpar och at åka buss! Särskilt när man ska på och av och de inte sänker..

    SvaraRadera